Ahad, 1 Ogos 2010

malas...

Tidak ada penyakit yang lagi berbahaya daripada penyakit ini HIV, DENGGI, H1N1 bahaya tetapi penyajit malas ini lagi berbahaya daripada apa yang kita semua lihat. Sehinggakn penyait malas ini mampu membunuh dan melemahkan sistem saraf seseorang. Ape yang paling membimbangkan jika virus penyakit malas ini mula merebak ianya akan sukar untuk dirawat.

Disebabkan penyakit yang sangat merbahaya ini semua kerja akan jadi tergendala. apabila kuman malas ini mula meresapi ke sistem-sistem saraf amatlah sukar sekali untuk seseorang itu pulih sepenuhnya dalam masa yang terdekat ini.

Virus bagi penyakit malas ini sangat merbahaya jika ianya menyerang kebahagian saraf mata seseorang. Kesannya, seseorang itu mungkin susah bangun pagi dan waktu yang paling sesuai bagi seseorang bangun jika terkena penyskit malas ini ialah tepat pukul 1 petang. Bayangkan jika tiap-tiap hari begini.Bagaimana dengan kelas pagi? bagaimana dengan esiment yang berguni-guni menunggu masa untuk dihantar? bagaimana dengan syarat untuk masuk peperiksaan akhir?jika kehadiran tidak mencapai spesifikasi yang dikehendaki.

Alamaknya, jika sesiapa yang terkena virus malas segeralah cari penawar yang paling mujarab bahagia hidup seng di masa hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...