Selasa, 8 Februari 2011

aku @ UPM


Sedar tidak sedar, hampir 3 tahun aku di UPM. Sekap je rasa. Banyak kenangan aku di sini, banyak kawan-kawan aku disini, best....berbaki 2 bulan lebih lagi aku disini sedih rasa pun ada gembira pun ada..tapi apa2 pun itulah yang hidup wajib mati, yang muda jadi tua..so selamber2kan lah diri untuk "get out" dari sini dan menghadapi dunia pekerjaan nanti..bermula dari July 2008 aku mendaftarkan diri di sini hinggalah May 2011 "INSYALLAH" rasa macam minggu lepas je aku mendaftarkn diri. hehehehe..."nampak cgt tk nk kuar kn" huhuhhuhu...tp apa2 pun insyallah kalau ada rezeki, kalau panjang umur, kalau rajin, kalau apa lg ek???? aku sambung master..hehehehehe
boleh ke???....tak kisah la bak kata pepatah islam "tuntutlah ilmu hingga ke negeri cina", orang melayu kata "usaha tangga kejayaan" lau orang putih aku tk hebat cgt..arab lg la...so sorryla 'abe mat salleh' ng 'abe mat arab' aku tk hbt cgt bahasa korang..hehehe. apa2 pun aku akan belajar bahasa korang walaupun lambat ckit. Hampir complete dah 6 sem aku belajar d UPM. pahit manis aku sepanjang 6 sem aku d sini tidak mampu aku lupakan. itulah kenangan bagiku. ada yang best dan ada yang tidak best. besalah 2 dalam menuntut ilmu n. tido lewat, study last minit, esiment, pembentangan,first test, final, projek imliah, semua 2 mungkin dah jadi rutin wajib bagi semua yang berada di sini. ape2 pun teruskanlah mencari dan mencari kerana ilmu itu penyuluh kehidupan di kemudiannya..INSYALLAH.

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...