Rabu, 17 November 2010

raye d' perantauan


seumur hidupku 22 tahun bulum pernahaku tanpa family..tapi hari ini aku beraya tanpa mereka. bosan tak tahu nak buat ape. balik solat aku layan pes 2011 yang baru aku install semalam, da 2 aku tido, tak tahu nak buat ape. yang jd masalahnya makan. semuakedai area serdang hari ini off. susahuntuk ku mencarisesuap nasi hri ini. pikir punye pikir akhirnya aku p mines. disanalah aku dapat menikmati makanan. alhamdullah syukur. inilah raye aku tanpa dapat tegok upacara korban dan tanpe makan seketul daging. kesian kn?
pengorbanan yang terpaksa ku laluai demi 2 paper yg sedang mendatang. hopefully semuanya berjalan lancar..
berat pe raye kt cini tp lain kali aku tak mahulg beraya kt cini. moga2 tk da lapeper yg macam n lg..amin(^_^)

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...