Sabtu, 23 Oktober 2010

Maya...

Terlebih dahulu sekalung terima kasih buat dr yang mengajar saya subjek ini..buat pengetahuan dr, saya dapat belajar sesuatu yang baru daripada subjek ini. banyak benda baru yang saya perolehi, daripada tak tahu bagaimana nak buat kelendar akhirnya berjaya menyiapkan juga. daripada tidak tahu membina laman web siap juga akhrnya..daripada kls dr juga saya mula belajar buat kerja dengan banyak tanpa tangguh-tangguh. mana tidaknya setiap kali kls dr..100 pantun perlu disiapkan dalam masa 2 jam..time 2 rasa nk menangis pn ada..tapi bila pikir balik best 2..blum pnh lagi sepanjang saya belajar di upm..kne wk kje mcm n..kls dr lh banyak menyajar saya manage time..tq dr..

kalau ada sumur diladang,
boleh saya menumpang mandi,
kalau ada umur yang panjang,
boleh kita berjumpa lagi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...